Aby osiągnąć ładną oraz efektowna powłokę na felgach aluminiowych, konieczne jest malowanie wielowarstwowe. Poprawne usunięcie lakieru oraz profesjonalne przygotowanie powierzchni, w połączeniu z podkładem wysoko-budującym – zapewnia ochronę przed korozją oraz gładką powierzchnię. Ostatni warunek; dobry stop aluminium – na to już nie mamy wpływu.
Po podkładzie nakładana jest warstwa odpowiedzialna za kolor, czyli tzw. baza. W zależności od wybranej technologii, warstwa ta nanoszona jest metodą elektrostatyczną (paleta standard, premium) lub metodą natryskową (paleta systemowa). Obie warstwy utwardzane są piecowo temperaturze 180-200°C.
Lakiery nanoszone na mokro pokrywamy dodatkowo trzecią warstwą lakieru bezbarwnego. Specjalny poliuretanowy lub akrylowy lakier bezbarwny nanosimy metodą elektrostatyczną i utwardzamy w temperaturze 200°C.
Wybierając metodę proszkową – jako trzecią warstwę, stosujemy lakiery bezbarwne tylko przy niektórych kolorach. Trzecia warstwa lakieru bezbarwnego może zabezpieczać polerowane powierzchnie i zapewnia ok. 95% przejrzystości lakieru. Tylko tak pomalowane felgi są w stanie konkurować z zupełnie nowymi felgami.
Wybierz profesjonalistów – przeprowadzona w naszym serwisie renowacja felg jest wykonywana ze standardami najwyższej jakości, z użyciem wyłącznie najwyższej jakości materiałów.